Šta je Novo?
  • Ebu Hurejre r.a. prenosi da je Allahov Poslanik s.a.v.s. rekao: Kada je Allah Stvorio Stvorenja u Knjizi koja je kod Njega, obavezao se! “Uistinu Moja milost preteže nad Mojom srdžbom”. Bilježe Muslim, Buhari, Nesai i Ibn Madždže.
  • Ebu Hurejre r.a. prenosi da je Allahov Poslanik s.a.v.s. rekao: "Uzvišeni Allah kaže: Ja sam Sebi dovoljan i ne treba Mi drug. Ko ucini neko djelo u ime nekog osim Mene, Ja cu ga prepustiti tome drugom." Muslim (i Ibn Madždže).
  • Ebu Hurejre r.a. prenosi da je Allahov Poslanik s.a.v.s. rekao: "Uzvišeni Allah je rekao: Ponos je Moja odjeca, a velicina Moj ogrtac! Bacit cu u vatru onoga ko Mi se bilo kojem od njih suprostavi." Bilježe Ebu Davud (Ahmed i Ibn Madždže, sahih hadis).
  • Ebu Hurejre r.a. prenosi da je Allahov Poslanik s.a.v.s. rekao: "Na Sudnjem Danu ce Allah reci: Gdje su oni što su se voljeli u Ime Moje Uzvišenosti? Danas cu ih uvesti u Moj hlad, kada nema drugog hlada osim Moga!" Bilježe Buhari (i Malik).
WooCommerce Photo Reviews - WordPress Plugin

Besplatno WooCommerce Photo Reviews - WordPress Plugin [v1.3.13]

Nemaš dozvole za preuzimanje
WooCommerce foto recenzije - WordPress dodatak

Dodatak pojednostavljuje proces primanja i prikazivanja foto recenzija proizvoda u WooCommerceu. Njegova integracija nudi inovativan način da se pokaže opipljiva iskustva s proizvodima. Korisnici mogu bez napora slati fotografije zajedno sa svojim recenzijama, povećavajući kredibilitet i vizuelnu privlačnost povratnih informacija.

Plugin Features

Omogućujući kupcima da prilože slike svojim recenzijama, dodatak premošćuje jaz između fizičkog i online kupovine. Ova funkcija omogućava potencijalnim kupcima da vide stvarnu upotrebu proizvoda, povećavajući njihovo samopouzdanje u donošenju informiranih odluka o kupovini. Vizuelni prikaz dodaje autentičnost recenzijama, čineći ih uvjerljivijim i pouzdanijim.

Korisnici koji se bave dodatkom mogu dati detaljne povratne informacije dijeljenjem slika proizvoda u akciji. Ovaj interaktivni pristup ne samo da koristi drugim kupcima u procjeni artikala, već i pruža vrijedne uvide vlasnicima trgovina. Mogućnost pregleda fotografija uz recenzije obogaćuje cjelokupno iskustvo kupovine, što dovodi do višeg nivoa zadovoljstva i povjerenja kupaca.

Dodatak nudi besprijekoran način da web stranice e-trgovine ugrade sadržaj koji generiraju korisnici, podstičući osjećaj zajednice među kupcima. Sa vizualnim elementima koji igraju značajnu ulogu u online kupovini, CodeCanyon WooCommerce Photo Reviews povećava privlačnost prodavnica predstavljanjem autentičnih slika koje dijele zadovoljni kupci. Ovaj korisnički generirani sadržaj služi kao društveni dokaz, ohrabrujući nove posjetitelje da istražuju i angažiraju se na proizvodima.

Interaktivna priroda dodatka potiče kupce da aktivno učestvuju u dijeljenju svojih iskustava, stvarajući dinamičku petlju povratnih informacija. Koristeći moć vizuelnog pripovedanja, dodatak transformiše tradicionalne tekstualne recenzije u privlačne vizuelne narative. Ovaj dinamični pristup izdvaja trgovinu nudeći jedinstveno i personalizirano iskustvo kupovine, podstičući angažman i lojalnost kupaca.

WooCommerce Photo Reviews

Ocene fotografij WooCommerce – vtičnik za WordPress

Vtičnik poenostavi postopek prejemanja in prikazovanja ocen fotografij izdelkov v WooCommerce. Njegova integracija ponuja inovativen način za predstavitev otipljivih izkušenj z izdelki. Uporabniki lahko brez težav predložijo fotografije skupaj s svojimi ocenami, s čimer povečajo verodostojnost in vizualno privlačnost povratnih informacij.

Funkcije vtičnika

S tem, ko strankam omogoča, da svojim ocenam priložijo slike, vtičnik premosti vrzel med fizično in spletno nakupovalno izkušnjo. Ta funkcija omogoča potencialnim kupcem, da vidijo uporabo izdelkov v resničnem življenju, kar povečuje njihovo zaupanje pri sprejemanju informiranih odločitev o nakupu. Vizualna predstavitev doda ocenam pristnost, zaradi česar so bolj privlačne in vredne zaupanja.

Stranke, ki uporabljajo vtičnik, lahko zagotovijo podrobne povratne informacije z deljenjem slik izdelkov v akciji. Ta interaktivni pristop ne koristi le drugim kupcem pri ocenjevanju artiklov, ampak nudi tudi dragocene vpoglede lastnikom trgovin. Možnost ogleda fotografij poleg mnenj obogati celotno nakupovalno izkušnjo, kar vodi do višje ravni zadovoljstva in zaupanja strank.

Vtičnik ponuja brezhiben način za spletna mesta za e-trgovino, da vključijo vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, in spodbuja občutek skupnosti med kupci. Z vizualnimi elementi, ki igrajo pomembno vlogo pri spletnem nakupovanju, CodeCanyon WooCommerce Photo Reviews poveča privlačnost trgovin s predstavitvijo pristnih slik, ki jih delijo zadovoljne stranke. Ta vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, služi kot družbeni dokaz, ki spodbuja nove obiskovalce, da raziskujejo in sodelujejo z izdelki.

Interaktivna narava vtičnika spodbuja stranke, da aktivno sodelujejo pri deljenju svojih izkušenj, kar ustvarja dinamično povratno zanko. Z izkoriščanjem moči vizualnega pripovedovanja zgodb vtičnik spremeni tradicionalne besedilne ocene v privlačne vizualne pripovedi. Ta dinamičen pristop loči trgovino od drugih, saj ponuja edinstveno in prilagojeno nakupovalno izkušnjo, spodbuja sodelovanje in zvestobo strank.​

Slični Resursi

Adrenalin WooCommerce Theme Admin
5.00 star(s) 1 ocjena